Saraloo

5 veckor

Publicerad 2016-10-06 13:52:59 i Allmänt, Azalea,

Åh. Min lilla tjej har den senaste veckan varit stressad och orolig, inte kunnat sova på dagarna så varit övertrött hela tiden och inte velat bli nedsatt mer än 2 minuter. I måndags fick Tim komma hem tidigare från jobbet för jag började få panik, har inte kunnat duscha eller laga mat eller ens äta under dagarna utan att ha en bebis som skriker i panik. Men idag! Idag var hon lite lugnare redan när hon vaknade, och lyckades somna i min famn efter att hon ammat (vilket inte gått senaste veckan) och en stund efter det kunde jag lägga henne i nästet och hon sov vidare! Nu har hon sovit i över en timma! Tidigare har hon varit vaken 2 timmar - sovit 2 - vaken 2 osv. Vid 5 veckor finns det tydligen en utvecklingsfas som bebisar går igenom, och då kan dom bli mer oroliga och gnälliga, men när dom har vant sig vid sin nya "medvetenhet" så blir dom gladare igen :) Så nu hoppas vi att hon får ha det lite lättare igen!
När det enda som funkar är att gå och amma.
 
När man måste hålla i lilla handen, för annars bara slåss och rivs man, och skriker på bröstet för man vill ju sova men det gåååår inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela