Saraloo

GoT!

Publicerad 2015-04-13 15:59:00 i Skolan, Träna?,

Väntar tålmodigt (och aningen uttråkat) på att sambon ska komma hem för att äntligen kunna se nya Game of Thrones! Var på en föreläsning om steroider och fosfolipider med en aningen förvirrad föreläsare i morse, och sedan en ofantligt tråkig föreläsning om digestion i eftermiddags. Var tvungen att gå redan efter halva för det gick inte att lyssna mer (min klasskamrat snarkade instämmande). Jag var ledig hela förra veckan och har inte pluggat särskilt mycket (eller alls) under den tiden, så hjärnan var ju inte heller på topp idag. Är i princip ledig de närmsta två veckorna också - dvs tentapluggstid - och ska börja gå igenom mina anteckningar från början av kursen imorgon (Biomedicinsk kemi med basal läkemedelskemi). Tänkte också gå och träna för att inte förlora all positiv framgång jag haft med knäna! Värmer upp på cykeln och gör sedan lätta långsamma övningar för att stärka de små musklerna, och sedan tyngre snabba för att stärka de större.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela