Saraloo

Skrottonge!

Publicerad 2013-10-24 11:31:49 i Allmänt,

Fick ett mess igår kväll om att mitt flyg har blivit inställt. What? tänkte jag, får de verkligen göra så? Kollade sas.se och de andra flygen som gick var antingen 12:50 eller 20:15, fick ett mess om att jag blivit inbokad på det senare - vilket betyder att jag kommer inte vara i Norrtälje förrän vid 23 :/ Sov dåligt och kände mig för stressad för att gå till mattelektionen i morse så jag somnade om nån timma, vilket alltid leder till huvudvärk och någon sorts förvirring. Men nu ska jag iallafall försöka komma igång; göra matten jag missade, packa, äta, fixa i ordning till Lurr etc. Sen drar jag!
 
Ååååååh lillskrutta fyller 4ÅR!
 
Dör av söthet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela