Saraloo

Väder & vind

Publicerad 2013-11-26 17:11:42 i Allmänt,

Har varit minusgrader ett tag nu, tror också att det snöade lite i morse, så när jag lämnade ICA i regnet var det snoooooorhalt. Så pass att jag inte kunde gå tre steg utan att halka till. Sniglade mig därför hemåt på cykeln, svor över flertalet bilister, och gick över alla övergångsställen. Men när man får för sig att svänga höger i en enorm vattenpöl, som såklart har en halv decimeter is under sig, får man faktiskt skylla sig själv att man trillar! Som tur är har det ju som sagt varit rätt kallt och vinterjackan + skidhandskarna gjorde att jag kom därifrån nästintill oskadd. (Om än ett skadat ego...) Har lite ont i högra tumleden, får hoppas att det inte blir värre tills imorn, isåfall kanske det är dags att lära sig skriva med vänstern hoho.
 
 

Kommentarer

Postat av: Mammiii

Publicerad 2013-11-26 17:17:46

Naaawww!! <3

Postat av: Mammiii

Publicerad 2013-11-26 17:18:29

Kommer paket på posten som tröst! ;)

Svar: När dåååå?! :D
Sara

Postat av: Mammiii

Publicerad 2013-11-26 18:34:15

På torsdag gissningsvis. :)

Postat av: Mammiii

Publicerad 2013-11-28 18:12:33

Postat idag. Hoppas det kommer fram i morrn!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela