Saraloo

The KALE is back in town!

Publicerad 2013-11-17 18:33:00 i Allmänt, Mat, Träna?,

Grönkål asså. Sicket geni som odlade fram det. Allra godast är det ju gräddstuvat, men det funkar på så många andra sätt också - i en grön soppa t.ex. En sån som står på spisen nu och gottar till sig. Jag säger en grön soppa, och inte en grönsakssoppa för, let's face it, alla mina soppor är grönsakssoppor. Den här har, förutom grönkål, potatis, gröna linser, schalottenlök och vitlök i sig. Tänkte att det vara lika bra att hålla det enkelt, och billigt, för det har ju ändå allt jag behöver för att bygga muckler efter mitt bodybalance-pass, fastän det är mest vigheten/flexibiliteten som övas upp.
 
 

Kommentarer

Postat av: Mammiii

Publicerad 2013-11-18 10:28:28

Mmmmmums!! :-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela