Saraloo

Osmidigt

Publicerad 2013-11-18 19:07:44 i Allmänt, Mat, Träna?,

Badrummet på bottenvåningen är fuktskadat, de har rivit ut allting och ska väl snart börja bygga om igen, men för tillfället får man duscha och gå på toa nere i tvättstugan. Lite omständigt, men det går. Problemet är dock att man inte kan spola hur som helst i vasken i köket, dvs ingen diskning (källarn eller diskmaskinen på bv) och inte heller hälla av pastavatten eller dylikt. Därför, av praktiska skäl och för att jag är lat, har jag gjort ris, couscous, eller soppa. Idag blev det stekt potatis & korv, och ångkokt broccoli och grönkål. Borde ju klara mig på det imorn, ska först ha fysiklab - typ mäta Newton - och sen gå på TOTAL TRAINING, iksus variant av crossfit. Har aldrig gått på det så är lite skraj haha. Passet är bara på 40 minuter istället för 55 som vanliga pass, vilket förmodligen betyder att det är sjuktligt jobbigt... Men det ska väl gå det med! Nu ska jag diska och läsa lite innan jag stendäckar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela