Saraloo

Motion; denied

Publicerad 2013-11-20 21:09:00 i Allmänt, Filmer, Mat, Skolan, Träna?,

Pga mensvärk och depp lade jag ett stort jäkla VETO på den här dagen, stannade hemma i sängen och kollade på nya stålmannenfilmen (Man of Steel) som faktiskt var bra. Är lite trött på konceptet att aliens attackerar och den amerikanska militären måste rädda dagen, men vad kan man förvänta sig av en serietidning som skrevs på 30-talet.
 
Fett meckigt att inte ha ett kök här uppe, utan måste trängas alla 7 i köket på bv, men under dagen var det lugnt så jag gjorde "köttbullar" med kidneybönor - rätt så intressant. Börjar ju bli lite knapert sådär i slutet av månaden, njurbullarna avnjuts därför med glasnudlar och grönkål imorn haha. Tar mig nog igenom ett träningspass åtminstone, tror jag kör spinning (om jag hinner) och sen yoga. Är lite mör från igår...
 
Lurr asså. Jo, men broccoli går ju att käka lite på, smoothie glaset slickas gärna ur, och kokosolja: mmmmmmums! Konstig katt.
 
Nu: sova så att jag orkar ta mig igenom en fysiklektion där läraren bara skriver massa på tavlan ;/
 
Ps. fick VG på Biologitentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela