Saraloo

Mes

Publicerad 2013-11-17 09:39:23 i Allmänt, Skolan, Träna?,

Meeoooow
 
Fick ett G på mattetentan, och ett VG på kemitentan! Tvärtom från vad jag hade trott, men jag klagar inte. Firade med att gå på EPP i fredags, fördelen med EPPn är att det stänger klockan 18 och då får jag åka hem och ta det lugnt :) De andra gick ut men det kändes inte lönt då jag tänkt gå ut på lördagen. Men efter att ha cyklat till ICA Maxi och handlat, tränat och käkat, kände jag att jag inte var så taggad på att gå ut. När jag sen fick reda på att det var stormvarning i Västerbotten natten till söndag bestämde jag mig för att jag inte vill ut och cykla onykter i det vädret, så det blev en hemmakväll med pepparkakor istället :)
 
Har inte kunnat sova alls mycket i natt, då stormen började redan vid midnatt och har först nu lugnat ned sig. Sitter nu och käkar frulle, ska spendera dagen med att städa, plugga, och träna. Det blir 5e gången den här veckan som jag går till gymmet, är så fascinerad av hur fort min kropp reagerar och anpassar sig till ett nytt vanemönster; ser redan nu skillnad i musklerna. Vänta bara tills nästa söndag moahaha.
 
I fredags. Om jag ser lite lost ut är det för att jag var det hahah. Jag är sååå blek och mitt hår börjar blir så mörkt ;( Saknar solen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela