Saraloo

It's a hard knock life

Publicerad 2013-11-09 13:28:00 i Allmänt, Skolan,

Igår hade jag bara en mattelektion på morgonen, och efteråt gjorde jag klart alla uppgifter för den lektionen och hälften av uppgifterna för nästa lektion. Känns som att jag har all tid i världen haha. Efteråt, vid 15, drog vi på EPP (efter-plugg-pub, jättetöntigt jag veeeet) på Villan (läkarvillan, kårhuset för läkarstudenter etc) och drack en hel del öl. Snackade med en kompis kompis som blir utexaminerad röntgensjuksköterska efter jul och blev något avis att hon är klar medan jag har flera år kvar. I vilket fall var hon jättetrevlig och jag pratade nog liiiite för mycket haha. Klockan 18 stängde de och jag rullade hem i snigelfart då det snöade under dagen och sedan frös till på kvällen. Käkade en macka och däckade vid 19:30 lol. Studentliv <3

Idag ska jag plugga lite till, rulla till systemet, göra mig i ordning och sedan dra till Nils på förfest. Vi ska till Origo ikväll, kårhuset för naturvetare, och förhoppningsvis dansa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela