Saraloo

iblandmanmåste

Publicerad 2013-11-26 18:35:03 i Allmänt,

Innan jag drattade på rompan spenderade jag halva dagen på att spendera pengar. Köpte ett läppstift i en lilaaktig färg som jag velat ha ett tag, underkläder, nya thermoleggings (mycket skönare än långkallingar!) och en stickad tröja. Tröjan skulle kosta 200 men betalade bara hälften av någon anledning, satt ingen rea-lapp på men jag tänker då inte ifrågasätta ehehe.
 
Lol mongoben, ser ut som att det är dåligt photoshoppat.
 
Syns inte jättemycket, men finare i verkligheten. Hoppas att jag får möjlighet att använda det till helgen!
 
Har ju varit ledig idag, tänkte dra och träna senare men jag vill inte direkt ut och cykla igen... Imorn är det heldag men tror jag bangar fysiken och tränar på morgonen. På torsdag kväll är det "basårspub" på Origo, de bjuder på tacos och har representanter från de olika programmen som pratar om vad det innebär. Ska bli spännande att få träffa lite biomedicinare! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela