Saraloo

Finsmakare

Publicerad 2013-11-22 19:02:53 i Allmänt, Skolan, Träna?,

Fick skjuts till skolan i morse, var oerhört skönt att slippa de 15 minuterna av pure agony i -9 grader, uppförsbacke och nyvaken. Deriverade och ritade grafer för fulla muggar och hämtade ut min biologitenta. Ordet "neither" på engelska har sin närmsta motsvarighet i "ingendera" men jag tycker inte är det är adekvat, och har därför valt att använda nedera som jag tycker låter mycket bättre... Tyckte därför det var lite roligt när jag skrev det på tentan, och ännu roligare att personen som rättade reagerade.
 
 
Gick sen på ett Indoor Walking-pass, konditionsträning på en typ trappmaskin, och avslutade med lite benpress. Nuuuu blir det att dricka lite vin, äta lite choklad, och kolla lite film. Sånt som en fattig student unnar sig på fredagen innan den 25e ;)
 
 
 
F.ö. mindre än en månad kvar tills jag åker hem <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela