Saraloo

ÅH SÅ SKÖNT

Publicerad 2013-11-05 12:26:44 i Allmänt, Skolan,

Matematik baskurs I - avklarad. G, kanske VG
Biologi baskurs I - avklarad. Troligen VG
Kemi baskurs I - avklarad. Troligen G
 
Så jäkla skönt att vara klar! Är klar med 30% av basåret, och från och med imorgon går jag ner till 100% istället för 150%. Man tycker ju att de borde gett oss nån dag att återhämta oss efter den här veckan, istället är det inskrivning på de nya kurserna imorn. Men i vilket fall ska pojkarna och jag käka sushi och dricka nåt glas vin ikväll, mys :)
 
Nu ska jag vila lite och vara nöjd med mig själv!

Kommentarer

Postat av: Mammiii

Publicerad 2013-11-05 18:21:34

Duttia Du!! Grattis! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela