Saraloo

Rökning

Publicerad 2013-05-09 19:28:57 i Allmänt,

Det är otroligt hur motbjudande jag tycker att det är med rökning när jag är nykter, och sen blir så himla röksugen när jag dricker. Tur att Chio inte låter mig röka haha. Gick till L'assassino på 2a Lång för en veganpizza, sen ner till röda sten där vi skulle se en spelning men de skulle inte gå på förrän vid midnatt så vi bangade det. Somnade väl typ 23 och vaknade igen vid 04 och kunde inte somna om? Varför liksom? Har latat mig hela dagen (varit lite bakis) men gick och handlade lite mat så nu mumsar jag på en banan/hallon/choklad smoothie! Imorn har jag däremot grejer att ta itu med, och sen på kvällen ska vi fira Kee-yos födelsedag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela