Saraloo

Babbel

Publicerad 2013-05-20 16:39:00 i Allmänt,

I fredags (17e) träffade jag bror och pappa för att Linos skulle skaffa nytt pass, gick sedan till Andrum för lunch, och cappuccino för en kaffe/öl. Efter att ha suttit i solen med mi familia ett par timmar åkte jag till Slottsskogen och träffade Chio & Tina. Vi solade, drack cider och töntade oss halva dagen, sen åkte jag hem för att nana. I lördags var det dundervarmt så jag promenixade, i två och en halv timma haha. Lyckades bli lite brun! :) Sen Eurovision så klart, som slutade med att Danmark vann - varför vet jag inte. Söndagen bestod av Breaking Bad och VM-guld i Hockey. Nu sitter jag här och börjar bli deprimerad för att jag är ensam och inte har någon vettig sysselsättning, att vara arbetslös är så vidunderligt tråkigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela