Saraloo

Stomach ache of death

Publicerad 2013-06-13 11:44:31 i Allmänt,

Så himla mysigt att få träffa min syster med familj i Norrtälje, men det var ju självklart att jag skulle vara sjuk 2 av 6 dagar jag skulle vara där. Åt en pizza på fredag, samt en kaffedrink med grädde, natten till lördag fick jag så brutalt ont i magen att jag trodd jag skulle dö. På lördag fick jag också feber. Nu (torsdag) är min mage fortfarande inte helt bra :( Är inte säker på vad som orsakat det.
 
På lördag är det iallafall min födelsedag! Ska åka och handla mat med Hanna idag, har inte riktigt bestämt vad jag ska bjuda på ännu, men det brukar kunna ordna sig när jag väl är i affären. Innan dess ska jag köpa min biljett till USA :) Som det ser ut nu åker jag den 26 juni - 30 juli. Ska bo i en liten etta som Eric hittat; något dyr men allting ingår och den är fullt möblerad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela