Saraloo

Nomz

Publicerad 2013-12-04 20:05:00 i Allmänt, Mat, Träna?,

Jisses Amalia vad fort tiden går! Måndag var plugg & spinning-och-axlar-träning, tisdag var lab & beeeeenträning, idag var det pluggpluggplugg men dessvärre ingen träning då jag glömde grejer hemma ;( Fick en hel del gjort och är ledig imorn så nu är jag nöjd!
 
Gjorde soppa igår, på morötter, majs, vita bönor, curry och kokosmjölk. Den blev helt amazing. På riktigt sådär söt och stark och mättande och jättegod. Idag köpte jag nuggets på ICA, såna där som jag aldrig köper för att de är dyra och har konstigt äggvitepulver i sig, men jag ville haaaaa. Stekte nuggets, kokade ris, åt med soppan som dipp och dog av lycka.
 
 
 
 
Lololol.
 
Imorn blir det att träna (mage+rygg), skriva labrapport, och plugga lite. Hade för övrigt sista föreläsningen i fysik idag, nu vet vi allt som vi behöver för tentan. Är ju jätteskönt, men lite konstigt? Blir att trycka in allt i hjärnan nu och hoppas det håller sig kvar tills januari :)
 

16 dagar kvaaaaar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela