Saraloo

Arbetsbefriad

Publicerad 2013-04-20 22:04:01 i Allmänt,

Efter att har praktiserat på STS Alpresor från 19 december till 19 mars, blev jag anställd på en timbasis i fyra veckor. I fredags jobbade jag min sista dag och då de ligger i lågsäsong blev mitt kontrakt inte förlängt, men de kanske hör av sig längre fram när det tar fart igen. Lördagen efter fick jag det bekräftat att jag skulle få jobba på det Kardiovaskulära Vårmötet via Eventpersonal.se, jobbade 17-18 april (sammanlagt 20,5 timmar), och kommer förhoppningsvis få arbeta för dem flera gånger. Just för tillfället har jag dock inget arbete. Ska till AF i veckan, och ska göra mitt Matte B prov i mitten av maj, men annars har jag ingenting planerat vilket gör mig lite smått panikslagen. Det som håller mig uppe är att jag för tillfället har pengar till mat, att jag kan träna hur/när jag vill, och att det änteligen är vår. 
 
Nu ska jag fortsätta att trixa med mina datorer & kameror. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela