Saraloo

Varning för geek-out

Publicerad 2012-07-28 12:40:09 i Allmänt,

Ibland gör hemsidor enorma förändringar som bara är jobbiga att vänja sig vid (som varje gång Facebook kommer ut med en ny version) men ibland slår vissa mjukvaruingenjörer huvudet på spiken med småsmå förändringar; nyaste Firefox uppdateringen inkluderade autokomplettering i webbadressfältet, så istället för att skriva in hela adressen eller klicka neråt kommer det vanligaste alternativet från historiken upp. Chrome och Safari har haft det så ett tag och jag har vant mig vid det, och äntligen har Firefox gjort den lilla förenklingen (sicket fult ord!). Jag gillar hur nördigt det här inlägget blev :)

Eftersom det har varit strålande sol de senaste dagarna har nu det oundvikliga regnet kommit. Får se om det lättar upp så att jag kan ge mig ut. Än så länge sitter jag fortfarande i pyjamas ehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela