Saraloo

Packåsna

Publicerad 2012-02-24 20:19:08 i USA MF,


Igår innan jag gick till skolan. Kul att min ryggsäck är bredare än vad jag är, och väger väl sisådär 25 kg haha. Gratis träning!

Just nu sitter jag och äter blå havregrynsgröt; blåbär, linfrön, russin, banan, och sojamjölk. Omnomnom :) Ska vara duktig idag med, planera massa för våran fundraiser på tisdag bl a, sen plugga mera anatomi. Imorn bitti ska jag volontära klockan 7:30... Så ikväll blire sova tidigt haha. Sen lördag kväll ska jag och Eric nog på bio, wohooooo!

Kommentarer

Postat av: Mammiii

Publicerad 2012-02-24 20:32:34

Mmmmm... väger ryggan hälften av vad Du väger??? Jizzzusss, vad smal du är nu!! Tänker inte "gnälla", men jag tror du innehar familjerekordet nu?!

Pussåkram min lilla stora! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela