Saraloo

Sony Xperia V

Publicerad 2012-12-04 21:21:29 i Allmänt, Nördigt,

Jesus fuggin Christ, I'm so happy!!! Skaffade min nya telefon idag - den är så VACKER - och har spenderat halva dagen med att installera appar och synka med grejer; Instagram (saralooey), Twitter, Google drive, Google latitude, Spotify, TED, bankID och Swedbank, WhatsApp, Heytell, och sist men inte minst: Netflix (det var då jag uttryckte mitt evil laugh mohahahhaa.) Är så fascinerad av hur bra den är, och hur enkelt det är att göra allt, och få saker och ting precis som jag vill!

Egentligen skulle jag köpa korgar att ha i garderoben men hittade inga bra, istället blev det en wokpanna, torrschampo, ögonskugga (äntligen hittat röd!) och en nyårsklänning ;) Är helt i extas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela