Saraloo

Champagneproblems

Publicerad 2012-12-09 19:26:00 i Allmänt,

Usch, vad min kropp hatar mig just nu! Lyckats dricka alkohol två dagar i rad, ingen hit. Hade i alla fall jättetrevligt igår på Hanni'Z födelsedagsfirande :) Fick träffa Sandra lite och träffade Henke, som precis kommit hem från Afghanistan, för första gången på typ tre år. Vi myste hemma hos Hanna ett tag och sen åkte vi mot stan, då tappade vi en helt bunt med folk men jag, Henke och en tjej till gick till nån bar/klubb som jag inte alls vet vad den hette haha. Dansade röva av mig och knuffades på dansgolvet... Sen gick vi till ett annat ställe där jag fick fyllehicka! Har inte haft det på år och dar heller - helt omöjligt att bli av med. Lyckades ta mig hem och har legat bekvämt i sängen med Netflix hela dagen ;)
 


 
Ps. Det heter inte längre i-landsproblem, nu är det champagneproblem! Mitt nya favorituttryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela