Saraloo

Bonnacruisers

Publicerad 2012-12-03 18:18:27 i Allmänt,

Helgen var definitivt händelserik! Bakade och åt pepparkakor med glöggmarinerade lingon (mmmmmm!), drack glögg, åt god mat, drack öl, gick på raggarfest på Bonnacruisers Härryda... Den du! Det var ju en väldigt annorlunda upplevelse ;) Sen en bakisdag med Varg och Så Mycket Bättre, mys. Eller, stjärtmys om du frågar Olle Ljungström. Kom hem igår kväll, och gick på infomöte idag om en praktikplats i äldreomsorgen. Det verkar intressant men jag hoppas fortfarande att det blir nåt med städfirman jag träffade i fredags.

Nu sitter jag och pysslar ihop ett töntigt litet kort till Eric (mindre än två veckor!!!) och ska gå på bio med Hanna ikväll - Breaking Dawn part II!

GAWSH vad jag önskar att jag hade en bättre telefon så det kunde blir lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela