Saraloo

No more Hultsfred...

Publicerad 2010-06-30 11:19:43 i Allmänt,

Älskling ringde i morse och meddelade att det inte blir något Hultsfred för mig nästa vecka. På något sätt tror jag att jag vetat det, jag har inte varit särskilt taggad eller känt som att vi ska åka. Men suger gör det...


Som Hanna sa; Vi får helt enkelt campa istället.

Sen lite roligare nyheter, trailern för Harry Potter and the Deathly Hallows har kommit ut!!



Sjukt awesome! Och i 3D... Det kan faktiskt bli riktigt bra, unlike the others.

Igår låg Chio och jag och solade i två timmar, sen åkte vi till veterinären där Sigge fick öronen rengjorda och behandlade (inge roligt hehe). Sen gjorde jag inte mycket mer! Nu ska jag ringa min Fia och kolla om vi ska in till stan, bada ska vi inte iallafall med tanke på att det har spöregnat hela morgonen hehe. Baii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela