Saraloo

Besök hos moster Malin

Publicerad 2017-03-06 20:33:39 i Allmänt, Äventyr,

Azalea och jag kom hem från vårat första solo-äventyr igår. I onsdags (1/3) flög vi för första gången ensamma till Arlanda, Tim släppte av oss på flygplatsen och mamma mötte upp oss, då hennes flyg landade strax innan vårat. Azalea var helnöjd hela flygturen och hela taxi-resan till Norrtälje sjukhus där storasyster vakade över stackars mormor. Det var ju planerat att vara en fira-mammas-födelsedags-resa men lilla mormor druttade i golvet rejält och bröt lårbenet, och var tvungen att opereras. Fem dagar passerade därför i en svag dimma och med mycket oro, men i vår familj tycks vi ju alltid lyckas hålla humöret uppe så det var väldigt trevligt emellanåt också!

 
Azalea och hennes mormor tittar på tv!
 
Eftersom det blev lite ont om sömn med en sexmånaders som helst vill sova på sin mamma, både under natten och under dagen, och med en 7-åring och en 4-åring som gärna vaknar klockan 6 på morgonen, var jag rätt trött igår när jag kom hem. En tur till biblioteket var planerad till idag men jag kände att det får vänta då jag behövt lite hemmatid idag. Tur då att man har en sån här mysboll att umgås med!
 
 
Hon har varit rätt så mammig på senaste, vilket definitivt märktes under resan då hon inte var riktigt nöjd om hon inte fick vara i min famn, men det gör ju inte mig nåt nämnvärt. Det är ju däremot lite jobbigare för hennes pappa som inte får gosa lika mycket som jag, men det kommer väl senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela