Saraloo

Kangaroo

Publicerad 2016-10-27 17:17:00 i Allmänt, Azalea,

Igår, den 26/10, blev Azalea 2 månader! Sån stor tjej :) Hon har blivit så himla stark, i armar och ben, men framförallt nacke och rygg. Många gånger när vi ammar i sängen eller soffan ligger hon på mage på min mage, och då blir det så tydligt att hon inte har några problem att hålla upp huvudet själv. Hon har hela tiden varit relativt stadig, men nu är det mer undantag än regel att hon liksom tappar styrkan. Imorgon är hon 9 veckor och ska flyga för första gången... Huuur ska detta gå hehe. Vi åker direkt flyg till Göteborg hela lilla familjen för att gå på Isabels dop på söndag. Är fett stressad och måste packa massa, vilket är stört omöjligt med en känguruunge på sig 24/7. Nu är hon visserligen i bärsjalen så jag har händerna fria, men att böja mig ner funkar inte och för många knäböj går mina knän inte med på.
 
 
 
Spara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela