Saraloo

Bertsson <3

Publicerad 2012-04-27 21:20:37 i USA MF,

Min bästaste, finaste, underbaraste dator fungerar igen! Jag är så glad. Sjukt hur handikappad man känner sig utan dator eller telefon... Rätt så knäppt när man tänker att mobiltelefoner och internet inte fanns innan jag föddes (eller, inte på ett populariserat sätt.)

Ska alldeles strax iväg till skolan. Har lite grejer att skriva klar, hämta ut, och lämna av. Sen blir det bara att pluggapluggaplugga de resterande två veckorna, för efter det är det finals. Är klar runt den 17e maj, vilket ger mig en två veckor innan jag åker hem! Men mer om det senare, nu har jag mycket att ta itu med, eftersom jag äntligen fått lite kraft och motivation tillbaka (har varit sjuk och bölig den senaste veckan).

Puss!

<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-28 16:51:21

Kärlek!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela