Saraloo

Gala

Publicerad 2011-09-21 02:26:40 i USA MF,

Jag vet att jag inte har skrivit på evigheter, och jag ska se till att skriva mer senare, men just nu tänkte jag bara berätta om nåt roligt jag precis upptäckte!

Jag valde att gå med i en klubb när skolan började, som inriktar sig på samhällstjänst, och jag skrev upp mig på att voluntär-arbeta på en gala nu på lördag. Det är för Point Foundation som hjälper och ger ut stipendier till LGBT-ungdomar. Kollade på deras hemsida nu, för att se vilka som kommer dit, och blev sjukt nervös! Kolla in:



O.O

Hoho! Nu ska jag fortsätta att envetet plugga matte, så det sätter sig nån gång. Försöker skriva mer senare, eller imorn. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela