Saraloo

We were never meant to be, baby we just happened

Publicerad 2010-05-31 18:04:10 i Allmänt,

Keri Hilson – Knock You Down

Gick till skolan och hade jobbade med en liten ströuppgift i 20 min, sen fick vi gå haha. Åkte sedan in till stan lite, mötte upp Chio och Jessica, käkade och köpte lite grejer. Tänkte sedan klippa mig men kom på att min frisör är stängd på måndagar så det får vänta till imorn! Skulle ju vilja slinga det också men det är ju så jäkla dyrt att göra hos frisör, och tänk om jag inte blir nöjd? Får fundera på det. Nu ska jag fixa det sista med samhälls-uppgiften, byee.


Bara 150:-! Blir nog min börfday-klänning :)



Måste ju reppa USA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela