Saraloo

Försökskanin

Publicerad 2014-03-14 21:26:00 i Allmänt,

Spenderade 5 timmar stilla liggandes på mage medan en polsk kvinna petade in nålar i baksidan av mitt lår. Syftet var att de skulle få underlag för en studie de genomför, tyvärr fick de inga bra resultat då min nerv var omedgörlig, men det gör inget för jag får betalt ändå! 900 kr för 6 timmars "jobb", dvs att ligga still, känns rätt så schysst. Vad gör man inte som student? Dessutom har jag ju lite sympati för det där med forskning ;) Fick också reda på att min hud är beskyddande, vilket känns rätt betryggande haha. Tydligen ett tufft collagen-lager, något som jag valde att ta som en komplimang! Problemet med studien var dock att jag var tvungen att ligga still; inte gå på toa, inte äta, inte vrida på mig, vilket betydde att jag inte mådda prima efteråt (benet var helt ok, inga problem alls) utan var yr och rätt så borta. Käkade en burgare i skolan och gled sedan till gymmet för att träna ben. Det var lite halvdant, men det blidde gjort i alla fall. Nu är jag hemma med vin och Grey's Anatomy, det absolut bästa jag kunnat tänka mig just nu!
 
Imorn blire jobbsökning, plugg, träffa en polare, och kanske till och med gå ut :)
 
När jag och Eric var på besök i Dumbledores kontor :)
 

Kommentarer

Postat av: gun dessborn

Publicerad 2014-03-15 09:31:33

Mormor hittade en plats för kommentar! Duktiga lilla Trille. Gör-duktig på att skriva ner också. Schysst att Du fick bra betalt för lidandet. Fin får lida pin som det ju heter. Ha det gott o var rädd om Dig hjärtat! Kramizzz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela