Saraloo

Werk

Publicerad 2014-02-26 20:27:00 i Allmänt,

Jag är faktiskt oftast på bra humör. Men det är ett par saker som krävs:
  • socialt samspel
  • fysisk aktivitet
  • mat
  • sömn
Uppfylls de kriterierna så kan jag hantera det mesta. MEN. Är man sjuk och hemma från skolan är det två saker som faller bort, iallafall om man bor själv. Vilket leder till att jag varit purken mest hela dagen. Började hyperventilera runt klockan 15, då var det dags för en promenix haha. 
 
Har uppdaterat mitt CV idag, samt gått igenom platsbankens annonser för sommarjobb, hade tänkt tackla ansökningarna imorn, eller idag om jag orkar. Imorn måste jag dessutom plugga, ska försöka pallra mig till biblioteket så jag kan vara lite effektiv.
 
 
 
Ny CV-bild meeeeeow.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela