Saraloo

Jag <3 Lidl

Publicerad 2012-11-29 21:12:00 i Allmänt, Filmer,

∞ Gjorde spenat-hummus (hejdundrande god på macka med tomat & balsamico - och massa nyttig) med den enorma påsen spenat, fast den är fortfarande inte slut haha
∞ Köpte bananer för 8kr/kg istället för 20kr/kg (ICA)
∞ Köpte en lite LED list för 40kr (fick med både batterier, magnet och självhäftande tejp!) som jag satt upp som provosorisk badrumslampa
∞ Två rullar presentpapper för 20kr, jetefint :)
 

Nu sitter jag mest och gosar med Lurris och tycker synd om mig själv; inga pengar, inget jobb, ingen lust, ingen ork att träna eftersom jag fortfarande blir matt av en promenad, och har fortfarande ont i svanskotan.
 
SCORE! Men in Black på 6an eheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela