Saraloo

/ramble

Publicerad 2012-03-04 21:25:26 i USA MF,

Fredagen var trippy; vaknade tidigt och akte till skolan for att diskutera The Pleasure Trap, en sjukt cool bok som verbaliserar sa manga tankar jag haft angaende mat och motivation. Akte hem, gjorde mig i ordning, blev hamtad och kopte grejer till varan fundraiser som vi hade pa skolan, sen hem vid 22 och racer-duscha och gora mig i ordning, och hem till Raveena. Var bara dar cirka en och en halv timma men det var kul att traffa henne :) Somnade vi tva, vaknade vid nio och volontararbetade med att plantera blommor. Resten av lordagen lagade jag mat - bongratang med morotter, broccoli & massa andra gronsaker, at stekt portabella svamp till omnomnom - och myste med plutt. Idag daremot blir det full rulle, for i veckan har jag tva midterms och andra grejer att gora. Sa vi hors nar jag har tid! Ska forsoka lagga upp bilder senare i alla fall. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela