Saraloo

Unless...

Publicerad 2012-07-31 22:24:57 i Allmänt,

UNLESS someone like you
cares a whole awful lot,
nothing is going to get better.
It's not.
                    - Dr Seuss
 
Kolla på The Lorax och fantiserar om imorgon, imorgon då jag får hämta min älskade på flygplatsen! Det känns så overkligt att jag knappt är taggad för det, det känns bara naturligt. Men det ändrar sig nog tills imorn skulle jag tro haha. Fast innan jag åker till landvetter ska jag till studievägledningen och göra ett matte-test för att se på vilken nivå jag ligger. De har ju gjort om hela komvux systemet så matte B är tre kurser: Matematik 1a,b,c, 2a,b,c, och 3b,c etc... Matte B är alltså 3 olika kurser och jag måste ta reda på vilken jag ligger mest i fas med. För att söka in på något sorts medicinskt program måste jag läsa upp Naturkunskap B och minst matte B, fast förmodligen upp till D. Jallafall, ska göra det testet och sen söka kurser, sen hämta grejer och åka ut till pappa i Gråbo, sen hämta älskling vid halv tio på kvällen. I morgon är sista morgonen som jag behöver vakna ensam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela