Saraloo

I'm in Japan, b*tch

Publicerad 2012-02-27 03:14:23 i USA MF,

Var och shoppade lite smått i fredags, köpte tre klänningar & träningskläder. Tänkte att jag skulle visa bild, men det ser så awkward ut om jag har klänning på mig men är helt ofixad såååå jag väntar helt enkelt tills jag faktiskt använder dom :) Lördagen försvann i stress och ångest (som vanligt typ haha), men idag gick jag och plutt och pantade lite, sen till den Japanska trädgården som finns på CSULBs campus! Just nu är jag proppmätt efter att ha smällt i mig massa mumsig soppa! Resten av kvällen går åt till att plugga (och äta choklad...)


Kommentarer

Postat av: Storasyster

Publicerad 2012-02-29 12:17:55

Å så fint det var där! Va mysigt att ni har sånt på campus.. Dit vill jag följa med om jag kan komma o hälsa på någon gång :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela