Saraloo

Dutti kicka

Publicerad 2011-10-27 18:22:43 i USA MF,

Hallå! Veckan har gått fort och varit stressig. I tisdags hade vi en fundraiser på skolan där vi sålde korv och spelade Beer-pong med Kool-Aid. Det gick bra och var roligt, men blev lite frustrerad; de kallade eventet Halloween-pong men det var noll halloween tema... Jag klädde därför ut mig lite till en Dodgers spelare, och hoppade in i bilen med Harold och åkte för att köpa dukar, ballonger och streamers. Såg mycket bättre ut :) Sen gick jag på min mattelektion och fick tillbaka provet, fick 88 av hundra vilket är oerhört irriterande eftersom jag förlorade 6 poäng när jag fick 66/33 till 33. Men får jag bara A's på de andra proven ska det nog gå bra. Tisdag och onsdag har gått åt till att plugga, Eric har ett midterm idag, Rebs likaså, och jag försöker bli klar med allt nu så jag slipper tänka på det i helgen. Vaknade nyss (kl 9) och ska äta frukost, och plugga fram tills klockan två, då har jag mattelektion, och sen ska jag köra med Harold. Resten av kvällen ska jag plugga! Haha. Och handla mat förhoppningsvis. Freeeeedag ska jag och Rebs köpa mer grejer till våra Halloween outfits, men det får gå illa kvickt för klockan 20:00 måste jag vara i Hollywood! Ska voluntärarbeta på LA LGBTs Halloween fest med massa kändisar O.o Kommer komma hem runt 3 på morronen dödstrött... Maaaah, nu måste jag get to it. Pussssssssss!


Muschidull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela