Saraloo

Njurinfektion <3

Publicerad 2011-03-25 17:48:20 i USA MF,

Okej, så i helgen insåg jag att jag förmodligen hade en urinvägsinfektion, men när det inte är så allvarligt kan man dricka mycket vatten/transbär och kissa mycket. Men i söndags hade det blivit värre och jag vaknade mitt i natten av att jag hade jätteont i mage och ländrygg, så på måndag morgon googlade jag lite och kom på att jag förmodligen hade en infektion i njurarna vilket kunde utvecklas till en infektion i blodet. Därför gick jag till student health services och fick antibiotika och värktabletter. Sen jag började ta tabletterna har det inte varit nån fara, har knappt känt av det alls, tills igår kväll då jag fick tväront i vänstra sidan av ländryggen igen. Har fortfarande ont och vet därför inte om jag kan åka till LBCC idag, stannar nog och går till doktorn istället.

Roligt! (Å andra sidan ska jag väl vara glad att det här är förmodligen det sjukaste jag nånsin varit, förutom hög feber.)

Kommentarer

Postat av: Chio

Publicerad 2011-03-28 02:32:11

Närfan ska du in på skype kvinna? jag måste prata med dej för helvete :(

Postat av: Mammiii

Publicerad 2011-03-28 12:12:24

Doktorn är bra!! Sköt om dig o krya!

pussåkram

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela