Saraloo

Lite bilder/sammanfattning

Publicerad 2011-03-25 06:40:07 i USA MF,

Få se om jag kommer ihåg vad som hänt sen sist då...


Var posergäj hos en judisk fraternity haha. (Conclusion; oavsett vilken sort människa, eller vilken fraternity du tillhör, så röker du marijuaanaaa hah.)


Augie, Patrick och Demas var fräsiga ^^


Sterling, Eric och jag var på St Patrick's day fest.


Och jag var sjukligt cool i min nya FEDORA!

Seeeen åkte jag till Universal Studios med min pappa, hans Anne-Li, och min lillelillebrör Filip :)



I did it for you bästis! :)





Sen tog batterierna i kameran slut :(

Men ja, det var väl en liten del av vad som hänt... Skriver kanske senare om jag kommer på nåt mer, men nu måste jag nana så jag kommer upp imorn :) Får se om jag har tid att skriva nåt nu i veckan, annars ses vi efter spring break hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela