Saraloo

21!

Publicerad 2011-06-17 22:55:53 i USA MF,

Hallåååå! :) Jag lever haha.

Födelsedag! Vaknade av att min fina mamma ringde och sjöng för mig, underbart. Somnade om en liten stund, sen ringde far också! Fick sedan blommor leverade från mor, bror och Maria, och det gjorde mig så ohyggligt glad och ledsen på samma gång, så Eric fick trösta lite. (Han lovade också att vi kan fira min nästa födelsedag i Sverige ;)). Tog det lugnt här hemma ett tag, sen åkte jag och Eric till The Pike och käkade middag, maten var tvärgod men jag blir aldrig nöjd med servicen på restaurangerna här, är nog lite bortskämd med sånt haha. Det var jättemysigt, och kändes skönt att få dricka öl till maten :) Servitörerna sjöng Happy Birthday och gav mig glass också hoho (men jag var inte klar med maten så det var lite dåligt tajmat...) Tog sedan en tur i pariserhjulet och pussades lite, som man ska :) Åkte hem och gjorde mig i ordning med Rebekah, Jamie, Rachel och Zo, de sjöng för mig och jag fick en tårta! Lämnade sedan min babe och drog till 2nd street, där jag fick en enlitersöl... och Jell-O shots... och drinkar. Hade jäkligt roligt men sen var jag för full för att få komma in på en bar (första gången ever, men det är okej om man fyller 21!) så jag ringde Eric och han hämtade upp mig haha. Hade sjukt roligt och är nöjd med min födelsedag, men var samtidigt rätt ledsen för att jag inte hade min familj eller mina bästisar där :/ Men vi träffas nog snart!

Igår låg jag helt död haha. Gjorde ingenting hela dagen, kollade bara på South Park med min fina pojkvän. Ikväll var det meningen att jag skulle åka till en klubb i Hollywood med Raveena, men jag är den enda som vill åka hem på kvällen så ingen kan köra mig, sååå det blir inget med det. Går ut med Rebs å dom istället!

Slänger upp lite bilder nu, sedan duscha, affären, träna, äta, duscha, gå ut! Haha :)


Hade ingen som kunde ta kort på oss, så fick klippa och klistra i paint ^^


"We're in a public place, you can't take my picture!"


Omnomnom, laglig öl! (Snodde med mig glaset hem 8-))


Kronärtskocka, championer, spenat, mozzarella och fetaost. FETT GOTT!


I pariserhjulet, The Pike!


Downtown Long Beach.


Downtown Long Beach, Queen Mary! (Båten)


Jag och min skäggiga lilla älskling :)


<3


Hahaha <3


Världens finaste blommor!

Rebekah har alla bilder från kvällen, lägger upp det när jag får tag på dom. Pussåhej!

Kommentarer

Postat av: Mammiii

Publicerad 2011-06-18 10:43:39

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela