Saraloo

Flölelsedagsplaner

Publicerad 2011-06-14 23:27:43 i USA MF,

Blidde inte varken träning eller kings cup igår, satt hemma och kollade Big Bang Theory och Workaholics med Eric istället :) Behövdes nog, då jag idag ska träna och sen gå ut ikväll (blir ju 21 efter tolvslaget! :D) Imorn är det min födelsedag, jag och Eric ska bort till the Pike och kolla runt och sedan äta middag. Efter det ska vi ut igen! :) På torsdag är det Raveenas födelsedag, ska höra med henne vad hon vill göra, fixar nog en liten tårta till henne om jag har tid. På freeedag blire Hollywood med Raveena, hennes vän har hyrt en nattklubb och vi betalar 30 dollar för bussresan dit och hem, inträde, och gratis drinkar. Det blir nog skoj! Ska se om jag kanske kan köpa en ny klänning innan dess också.

Känns ju jäkligt tråkigt att jag firar min födelsedag utan min familj och mina vänner, ni ska veta att jag saknar er! Men Rebekah är gullig och skapade ett event på fb, så vi blir en del som går ut ikväll :) Nu ska jag dra med min lille pojk och träna!

när jag fyllade 20
Ett år sedan, på min 20-årsdag.

Kommentarer

Postat av: Mammiii

Publicerad 2011-06-15 21:27:51

Finaste tårtan!! =)

Mormor o jag åt just hallon m vipsgrädde för o fira dig!! :-P

Ha en fortsatt fin dag, lilla stora!

Love u!

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela