Saraloo

Blä

Publicerad 2011-07-07 05:17:26 i USA MF,

Hej där. Föll lite av jorden ett tag, flåt... Har bara varit väldigt mycket, mycket stress, mycket problem, och mycket vel. Jag har inte börjat skolan, och kommer inte ha möjlighet att göra det då mitt antagningsbevis inte kom i tid, så jag kunde inte skicka det till CSN - jag får helt enkelt inga pengar. Sitter här nu med noll kronor och ingenting att göra, eller göra åt det, tills augusti. Jag känner mig helt misslyckad som sitter i den här situationen och jag ältar fram och tillbaka vad jag kunde ha gjort annorlunda, och om jag har gjort helt rätt. Är i en svacka just nu och är inte helt stabil, men jag ska försöka göra så gott jag kan.

Har ändå lyckats ha rätt roligt, varit på två födelsedagskalas (Eric's syster och hans kusinbarn), firat 4 of July (som jag fortfarande är i en koma från), åkt till stranden, och gått på krogen.

Eric började sitt internship idag, så från och med nu kommer han vara borta typ 11-18 varje dag och jag kommer sitta här helt uttråkad - woho! Men ska försöka typ städa, träna, och sånt för att hålla mig sysselsatt och flytande.

Ja, jag har ett litet pity-party här för mig själv men det är ju ändå min blogg :) Ska försöka skriva mer, om jag har nåt att skriva om. Men just nu blire bara bilder!

Kommentarer

Postat av: Mammiiii

Publicerad 2011-07-07 23:41:47

<3

Postat av: Malin

Publicerad 2011-07-14 08:10:41

Äh vaddå misslyckad. Man kan aldrig vara misslyckad om man gör det man vill med bästa förmåga. Lixom inte resultatet som är det viktiga där. Fast jag tycker du lyckas bra med det oxå. Den här lilla korta perioden i sommar kommer vara som "den där veckan utan pengar".. om du ens kommer ihåg den bland allt annat bra som händer där borta i Usa. Det mesta neg blir roligt i efterhand:D Kram Storasyster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela