Saraloo

London, Long Beach

Publicerad 2011-01-20 19:55:10 i USA MF,

Klockan är tjugo i tre i Sverige, tjugo i två här i London där jag är atm. Gått igenom säkerhetskontrollen (som var like striktare än landvetters), sitter nu och väntar på att få reda på vilken gate jag ska till. Men jag säger bara; om ni nånsin åker till London Heathrow Airport, se till att gå till Bar V. Gick dit och drack en Stella Artrois (såg inte att de hade Staropramen -.-), kollade senare igenom menyn – omnomnom! Sara-mat haha; grönsaker, ost och hummus. Köpte en typ aptitretare med hummus och flatbread. Heeelt sjukt gott. De som jobbade där var också supertrevliga :) (Men eftersom jag knappt sovit inatt och inte ätit speciellt mycket är jag typ lullig nu hoho. Man måste ju passa på när man kan dricka lagligt ;D).

Flyget till London gick bra i alla fall, satt ensam vid fönstret på en tre-sitsare, sov i typ en timme. Hoppas bara att nästa flyg löser sig lika bra, sitter vid fönstret där med och ska försöka sova så mycket som möjligt, så min dygnsrytm blir någorlunda normal med en gång (fast även om jag går och lägger mig 11 ikväll kommer jag väl vakna 5-6…). Men i vilket fall är jag sjukt glad att vara på väg. Kommer ju självklart sakna er alla massor, men för min egen del är dett jätteskönt. Jag får komma till 23 graders värme, äta utan att behöva tänka på disk eller att laga mat, träffa folk som jag saknat etc.

Jaja, nu ska jag kolla på Skins för att fördriva tiden. Puss!

 

Vaknade för ett tag sedan, har käkat frukost och så. Planen för idag; åka till 2nd street och försöka fixa min telefon, sen gå på fest ikväll (CEOs and office hoes haha). Sjukt glad över att vara här nu, satt på balkongen i pyjamas och rökte förut, och njöt av solen :)

Kommentarer

Postat av: Mammiiii

Publicerad 2011-01-21 00:02:21

Disk???? asg Ja ja, ett par ggr fick du la blöta ner dig! <3



I morse när jag skulle åka från landet o lämna tbx bilen fick jag skrapa rutor! -6 grader i en handvändning! Tur man hade sällskap under täckena. L



Sigge har kommit fram nu och Bob låter hälsa att det är lugnt och skönt igen. ;-)



Njut av sommaren, ha en trevlig helg o lycka till med kursvalen nv!



pussåkram

Postat av: Storasyster

Publicerad 2011-01-21 03:29:52

Skönt att resan gick bra! En aning avis på 23 grader faktiskt :D Ringde lite för sent i morse så hann inte säga hejdå i tel på flygplatsen.. Men jag ska försöka få igång det där Skype (inte sams med det just nu, den Vägrar..) Ska ringa mamma imorn så får hon hjälpa mig. Saknar min lillasyster, fast det gjorde jag innan du åkte med :) Ha det supernajs där borta nu. Massa massa kramar från Malin (& Edla som ligger & snusar)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela