Saraloo

Mr. Heartthrob <3

Publicerad 2011-02-25 19:31:12 i USA MF,

Veckan som gått har varit lång och stressig, hade två prov i tisdags som jag gjorde rätt så bra ifrån mig på, men det var mycket jobb. I onsdags var jag äntligen ute och sprang igen, i nästan en timma, sjukt skönt. Igaur var jag på en Mr. Heartthrob pageant haha, en sorority ordnade en skönhetstävling för de olika fraternities här, och min kompiZ John Henry var Delta Chi's representant. Det var kul men lite långtråkigt, och jag kom fram till att jag inte riktigt gillar fratkillar förutom de från Delta Chi, resten är bara störiga och obnoxious. Men ironiskt nog ska jag nog på en fratfest ikväll haha. John Henry vann tyvärr inte, men hans talang var definitivt mest originell; han visade hur man gör HLR på en människa, lite roligt :) Ska försöka hitta bilder och lägga upp så snart som möjligt.

Nu sitter jag och slöpluggar lite, funderar på att sova lite mer dock, så jag inte är trött ikväll för då äre PARTAJ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela