Saraloo

Luuuulafton

Publicerad 2011-12-24 05:04:20 i Allmänt,

God morgon och God Jul <3

Sitter i vardagsrummet i min kära systers fina hus. Klockan är fem på morgonen och jag kunde inte sova, ville se om min älskade var inne på fb så jag kunde prata med honom, men nix! Han har väl bättre saker för sig klockan åtta en fredagskväll. Saknar honom något så otroligt, känns som att jag ska gå sönder om jag inte får träffa honom nunununu. Idag är det julafton, kommer bli mycket och stressigt, men mysigt också.

Internet här är jättesegt, så för redogöra för den senaste veckan när jag kommer hem till Göteborg igen den 26e, eller helt enkelt efter nyår. Pusspåer!

(Bilder får ni också senare, för sladden hade jag inte med mig, smartskaft.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela