Saraloo

Home-stretch

Publicerad 2011-12-14 00:25:52 i USA MF,

17 timmar i biblioteket, hem-sova 5h-duscha-äta, 15 h biblioteket, hem-frukost, skolan-final. Komhem igår och sov i typ två timmar, sen åt och Eric middag på en grekisk restaurang, kom hem och avledde en panikattack, kollade på film. Somnade vi tolv inatt och vaknade 12 timmar senare. Nu sitter jag här med en grötig hjärna och ska försöka skriva mina sista två essays, och plugga till min sista final som är imorn. O.O

En grej som jag skrev för min engelska kurs:

You, me, us, we. Longing for union, needing to try.

Wanting whispers, seeking for sighs.

Wavering wills, looking for lies.

Loosened ties, hurtful cries, leaving the we for I.

 

VARFÖR blir det så deppigt när jag måste skriva poesigrejs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela