Saraloo

Shopping, skola, fot, etc.

Publicerad 2011-08-10 22:49:29 i USA MF,

Måndag flöt på i en dimma typ, tisdag gick jag till skolan och pratade med studievägledaren, men vet fortfarande inte vilka klasser jag kommer kunna gå för att alla är fulla. Hämtade också en jobbansökan på affären på campus :) Efter det åkte jag med Rebekah och Rachel och shoppade! Vill inte ens veta hur mycket pengar jag spenderade... Men det blev i alla fall två par shorts, två "toppar" (hahah=), fem par trosor och en hemlis på Victoria's Secret! När jag kom hem kramades jag bara med min bejb hela kvällen. Idag åkte jag bort till andra campuset (samma skola, två olika campus) och gjorde ett test, det resulterade i att jag fick hoppa två engelska kurser, nu behöver jag bara läsa en förberedande kurs innan English 1, istället för tre kurser. Sitter hemma nu, lagar mat, tvättar, och har ont i foten (stukade den för snart två veckor sen, men sprang till bussen i morse och gjorde nåt tokigt). Idag ska jag bara tvätta, städa och skriva upp mig på kurser. Imorn ska jag passa katt åt Lauren, sen vet jag inte hur resten av veckan ser ut, men i helgen ska det firas för det är sista helgen innan skolan! Nu; mat och True Blood :)

Igaur:

Checka nya fräsiga ryggsäcken bah sådäääär!

Idaug:


Mina nya kläder (den randiga är helt i spets i ryggen) och min snyggt lindade fot.


Eric var jägare häromdan, och jag var cowgirl :) Värst vad glada vi ser ut!

Kommentarer

Postat av: Mammiiii

Publicerad 2011-08-11 00:12:10

You and Davy Crockett???? =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela