Saraloo

Döende

Publicerad 2011-08-08 03:54:00 i USA MF,

Torsdag kväll - hem till Gillian och Jamie, sen 2nd street. Fredag - segade under dagen, sen till Souplantation och åt buffé, var hemma typ halv tolv och gjorde oss iordning för att gå till Devyn (klädde ut mig till cowgirl hah). Somnade vid fyra på natten, vaknade elva på lördag och åkte till Huntington beach för US Open i surfing! MGMT spelade men Eric och jag blev klaoustrofobiska så vi gick tillbaka till stranden istället. Kom hem vid nio på kvällen, full och trött. Sov hela natten men vaknade med en av de värsta baksmällor jag haft, inte vackert, har legat i sängen heeeela dan. Ska laga mat om en stund, och vi går kanske på bio senare :)

Imorn är det måndag, ny vecka och dags för mig att ställa in mig på att gå i skolan, se till att ha en bra dygnsrytm å sånt där. Slutade också röka idag förresten, för att spara pengar och kunna träna mer. Jaja, nu ska jag ta och laga lite mat. Puss!

Kommentarer

Postat av: Mammiiii

Publicerad 2011-08-08 06:53:48

Bissi woman!! =)



sparkar i baken inför nya terminen!



PoK



Mammiiii

Postat av: Chio

Publicerad 2011-08-29 17:52:04

Haha JÄVLAR va du har bytt klädstil, woman!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela