Saraloo

StreZZZZz

Publicerad 2011-04-07 04:36:36 i USA MF,

Jag vet att jag borde uppdatera, och jag ska göra det, men jag är så jäkla stressad över skolan och pengar just nu så jag tänker fokusera på det lite. Det är så himla mycket byråkrati som ska tas om hand; hitta stipendier att söka och fixa alla papper till det, fixa alla papper till ansökan till skolor, söka csn - som jag inte kan göra förrän jag blivit antagen, kolla på lägenheter och fixa alla papper till det, kolla runt efter jobb, samtidigt som jag måste ta tag i mina skolarbeten som blivit lidande ett tag. Allt detta under tidspress för det är bara några veckor kvar av terminen (slutar den 21a maj). Så ja... Skriver mer om nån dag :)

Kommentarer

Postat av: Mammiiii

Publicerad 2011-04-07 18:16:00

grrrr Inge bra med stress!! Åsså grrr igen! Jag har glömt ringa åt dig!! Jobbar i morrn, så då blir det knepigt, men senast MÅNDAG! looovar

Håller fö alla tummar jag har åt dig, så ska allt nog ordna sig så småningom ska du se! När du har eget boende kanske jag kommer över som au pair ett halvår?! ;-)

Älskar Dig!

<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela