Saraloo

Hängiven

Publicerad 2011-04-20 18:45:55 i USA MF,

Idag:
Plugga innan lektion
Cardio
Duscha, göra mig iordning
Lunch
Midterm, latin
Prata med American Language Institute om papper
Nap
Läxor
Ryska, hämta prov
Plugga ryska
Sova

Imorn:
Nutrition lektion
Lunch
Latin lektion
Middag
Möta upp George som ska hjälpa mig med ryskan

Fredag:
Make-up cardio
Plugga med George
Delta Chi på kvällen förmodligen

Resten av helgen:
Plugga Latin till nästa prov som är på tisdag
Plugga ryska och lämna in prov
Köra lite bil? Eftersom jag fått mitt permit

Tänker inte vara skuldsatt i 25 år för att slösa bort tiden. Mina betyg SKA vara i topp trim haha.

Puss <3

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-21 07:24:53

Bra jobbat :)

Postat av: Mammiiii

Publicerad 2011-04-22 11:55:47

My dedicated daughter!! <3

Du e dutti du! Hoppas du får köra lite nu oxå då. Kommer the easter bunny till skolan? Visst vore det roligt med äggletning?! Skulle JAG vilja va med på. :-D

Mormor ringde nyss och frågade om jag vill komma och vara lite stöddig... nä!! Vara ett stöd(!) när hon har opererats, så nu ska jag kolla tågtider e valborg. Ska bli kul o se Norrtan ett tag igen. Och krama Edla förstås! <3

Ska kolla upp de där sista stipendierna oxå!!

Pussåkram lilla kycklingen min! <3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela