Saraloo

Byrakratryttare hoho

Publicerad 2011-04-09 06:17:25 i USA MF,

Var pa DMV i morse och gjorde det skrivna testet, klarade det, och fick mitt driver's permit, sa nu kan jag borja ovningskora :) Far kora med vem som helst som ar over 18 ar och har ett Kaliforniskt korkort. Efter det handlade jag lite trakiga grejer som man behover, typ tandkram och sant haha. Seeen akte jag till Long Beach City College (antligen) och pratade lite om vad jag behover for att ansoka. Det komplicerade ar att jag maste komma in pa skolan for att ansoka om pengar fran CSN, men jag maste ha bevis pa att jag far pengar for att jag ska kunna ansoka till skolan. Far se hur jag kan losa det.
Nu ska jag inte gora speciellt mycket, maste plugga imorn sa kan inte parta direkt. Hors snart igen :)
Har vill jag bo. En etta for $655 i manaden, inklusive vatten, varmvatten, gas (for varme och matlagning) och sophamtning. Den har dessutom ett helt kok med kylskap och spis, pluuuus parkettgolv :) *halla alla tummar och tar* haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela