Saraloo

Togapartyyyy

Publicerad 2010-09-25 22:58:17 i USA MF,

Helgen!




Torsdag; vi köpte äcklig smirnoff vodka och åkte till en park för att dricka den, tog bussen till klubben där vi insåg att Hope hade glömt sitt leg så vi åkte till (där vi trodde det låg) Greek row, men hittade inget så vi åkte hem igen. Detta över ca 4 timmar haha.






Lördag; köpte öl (heineken, amerikansk öl är yucky) och försökte smuggla det till vårt dorm, Hope och Nina mötte mig med en tom ryggsäck där vi tryckte ner allt, men på busshållplatsen var det några uteliggare och när Hope försökte gå förbi en hoppade han fram och började skrika massa jibberish haha. Hope fick panik, skreeeeek och sprang typ hundra meter därifrån hahah, så jäkla roligt. Sen gick vi nästan hela vägen till vårat hus och gömde ölen i en buske, och vad springer förbi? En coyote! Haha herregud så dramatiskt. Senare åkte vi till ett Toga-party, vilket var skoj ett tag för att jag fick dricka öl, men sen vid tolv blev jag och Celina trötta så vi åkte hem. Och ja, kameran immade igen för att det var så vaaarmt och svettigt därinne haha.

Nu har jag precis pratat med min älskling <3 och ska strax plugga lite. Är lite småbakis men det gör inget :)

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela